Jól megtervezett hirdetésekkel

Célközönségnek tervezve

Teljesen máshogy szólítunk meg egy fuvarozót és egy IT-st. Ezt tükrözik a hirdetések szövegezésben, felépítésben és grafikailag is.

Célközönség felületein

Bizonyos célközönség közösségi felületeken aktívabb, míg mások hirdetőportálokat böngésznek.

Feleslegesen nem

Vannak olyan szakmák, és vannak olyan pozíciók, mely esetben felesleges hirdetni, feltéve, ha egy éven belül eredményt is akarunk..

Értékesítési tölcsérek

A munkaerőnek el kell adnunk az állást. A Sales-es gondolkodás része a projektjeinknek.

Fejvadászunk

A legtöbb megbízásunk esetében minimális esély van hirdetésekből jelölteket hozni, ezért fejvadászati módszereket alkalmazunk.
A fejvadászat célzása kiterjedhet csak a pozícióból fakadó szaktudásra, tapasztalatra, de akár a jelenlegi vagy múltbeli munkaadókra is, ha olyan tapasztalatra van szükség, ami egyedibb, de tudható, hogy bizonyos cégeknél megszerezhették a jelöltek a megfelelő tudáshalmazt.
Többféle közösségi felületet, direkt és affiliate kapcsolatokat, és a szélesebben vett online teret külön-külön is használjuk a célközönség begyüjtésére.

Bejelentkeztetés, mint hatékonyságnövelés

A fejvadászat alkalmával legtöbb esetben 1-1 pozícióra keresünk megfelelő személyt, mégis, ha el tudjuk érni, hogy egy jelölt 3-4, amúgy számára releváns pozíció közül válassza ki a pozíciót, sokkal érdeklődőbb, és határozottabb hozzáállást tapasztalhatunk.

Kapcsolat

Nincs rossz kérdés, csak megválaszolatlan. Ennek fényében, keress minket nyugodtan :)

Budapest
1118, Rahó u.2.

contact@justhuman.hu

+36 20 289 4423

Az üzenetet megkaptuk, köszönjük